سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید گرامی باد.

درود

هفته دفاع مقدس، که قدرت و نیروی خلاق جوانان و دلاورمردان ایرانی را در مدت 8 سال دفاع جانانه و غیورانه غیرتمندان همواره آزاده ایرانی را به رخ جهانیان کشید را گرامی می داریم. هفته ای که آغاز آن با مهر، ماه مهربانی و اندیشه شروع شد و دانشجویان و دانش آموزان نیز پای به کلاسهای درس گذاشتند.

سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس را بر همه اندیشمندان و ایران دوستان شاد باش می گوییم.

 

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند استفاد از ظرفیت های موجود و فناوری های نوین است

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در گردهمایی استادان گروه دفاع مقدس اظهار داشت...


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در گردهمایی استادان گروه دفاع مقدس اظهار داشت: باید از همه ظرفیت های موجود و فناوری های نوین استفاده شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها ترویج، توسعه و تعمیق پیدا کند. 
گردهمایی صبح سه شنبه جمعی از استادان گروه دروس دفاع مقدس که با حضور حمیدرضا فاطمی پور معاون آموزشی دانشگاه، سردار حسن زمانی مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز و مدیرگروه دروس دفاع مقدس در واحد رودهن، سردار هادی مراد پیری رئیس پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس و سرهنگ پاسدار علی رحمانی رئیس اداره حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در شرق استان تهران و جمعی از استادان گروه، در واحد رودهن برگزار شد.
علیرضا ایرانبخش رئیس دانشگاه آزاد واحد رودهن در این مراسم بیان داشت: در بحث دفاع مقدس، از رهنمودهای امام(ره) و مقام معظم رهبری و تأکیدهای حجت الاسلام محمدیان ریاست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، دکتر دانشجو ریاست عالیه دانشگاه آ زاد اسلامی، دکتر مظاهری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، و دکتر مؤمن بالله رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کرده و از همه  ظرفیت های موجود و فناوری های نوین استفاده می شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها ترویج، توسعه و تعمیق پیدا کند.
سپس رئیس پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس اظهار داشت: بحمدالله فعالیت های زیادی در زمینه های دروس دفاع مقدس و کاروان راهیان نور شده است.

57 کلاس دفاع مقدس در واحد رودهن

سردارهادی مراد پیری در ادامه، از فعالیت های کلی بنیاد در زمینه حضور دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی و آمار کل کلاسها و دانشجویان در این برنامه ها گزارشی ارائه کرده و از برگزاری 57 کلاس دفاع مقدس در واحد رودهن تقدیر کرد.
وی افزود: بخشی از برنامه های پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس، حمایت از پایان نامه های ارشد و دکتری در زمینه دفاع مقدس، ایجاد باغ موزه دفاع مقدس، راه اندازی کتابخانه تخصصی دفاع مقدس است که در واحد رودهن ساخت یادمان ایثار و شهادت و جشنواره خاطره نویسی برگزار خواهد شد.
مراد پیری بیان داشت: برخورد لازم می دانم از خدمات شهید جانباز، سردار حاج احمد سوداگر رئیس قبلی پژوهشکده و استاد مدعو گروه دفاع مقدس در واحد رودهن تشکر کنم.
در پایان این نشست، حاضران با حضور بر سر مزار مطهر شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، با قرائت فاتحه با امام شهدا تجدید میثاق کرده و با مقام معظم رهبری و ایثارگران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.