سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبحث هویت در دانشگاه رودهن

اخبار دانشگاه رودهن  :

 دانشگاه رودهن می ‏تواند نقش بسزایی در مبحث هویت داشته باشد.

Open in new window

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با برخورداری از زمینه‏ های قوی علوم انسانی و اجتماعی می ‏تواند نقش بسزایی در مبحث هویت داشته باشد.

علی‏ رضا ایرانبخش اظهار داشت: همه تلاش مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد رودهن در راستای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب است.
وی از راه‏ اندازی کنفرانس ملی «هویت» در این دانشگاه با هدف تبیین منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خبر داد.
ایرانبخش افزود: دانشگاه آزاد رودهن در طول سه دهه فعالیت خود، 12 بار میزبان کنفرانس ‏های ملی بوده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: پذیرایی از دانشمندان کشورمان در 157 همایش ملی و ارائه 95 مقاله در این همایش ‏ها و کنفرانس‏ ها نیز در کارنامه این واحد علمی دیده می‏ شود.
وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب در خصوص توسعه هر چه بیشتر به علوم در کشور و همچنین مطالبات علمی دانشجویان در این زمینه، اجرای طرح‏ های مختلف در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است.
ایرانبخش اضافه کرد: از جمله این برنامه ‏ها می ‏توان به برگزاری کنفرانس ملی هویت در این واحد دانشگاهی اشاره کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از انجام هماهنگی ‏های لازم برای برگزاری این کنفرانس با دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.
وی افزود: هدف از اجرای این کنفرانس، تبیین منویات رهبر فرزانه انقلاب برای قشر دانشجوی جامعه است.

 

 معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی : پیشرفت فیزیکی بیمارستان دانشگاه آزاداسلامی رودهن رضایت بخش می باشد

Open in new window

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیشرفت فیزیکی بیمارستان دانشگاه آزاداسلامی رودهن رضایت بخش می باشد

حمید عباسی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن از عملکرد بعضی از پروژه ها ابراز رضایت نمود و در رابطه با پروژه های در حال احداث آموزشی بیان داشت: از نظر زمان بندی عقب بوده و باید پیمانکاران خودشان را با زمان بندی و قراردادهای پروژه ها وفق دهند.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از بیمارستان در حال احداث 96 تختخوابی آموزشی - درمانی حضرت ابوالفضل العباس (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بازدید نمود و با توجه به حجم زیاد عملیات خاک برداری و پیشرفت فیزیکی رضایت نسبی داشتند و مقرر گردید پیمانکاران هرچه سریعتر نسبت به اضافه نمودن اکیپ های کاری اقدام نمایند تا ساخت بیمارستان شتاب بیشتری داشته باشد.