سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراسم دهه فجر در دانشگاه رودهن

 

  امام خمینی( ره) بزرگترین روشنگر عصر حاضر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسمی، با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد....


به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسمی، با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در کنار مزار شهید گمنام این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش خبرنگارفرهیختگان ،در این مراسم که به همت بسیج کارکنان و شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد، پس از قرائت زیارت عاشورا، با سخنرانی حجت الاسلام سراج مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه ادامه یافت.
حجت الاسلام سراج در بیانات خود، ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آنرا نمونه ای از بشارت خداوند متعال دانست که در قرآن کریم فرمود:"بگو حق خواهد آمد و باطل نابود شدنی است".
وی اظهار داشت، تحقق اصلی این وعدة الهی در عصر ظهور امام زمان (عج) خواهد بود ولی وظیفه ما این است که با رعایت حق خدا، حق مردم و حقّ نفس خویش، زمینه را برای ظهور آن منجی موعود فراهم سازیم.
حجت الاسلام سراج ضمن بیان عظمت های علمی و عرفانی زندگی امام خمینی (ره) از ایشان به عنوان بزرگترین روشنگر عصر حاضر یاد کرد که تأثیر کلامش همچنان در جامعه ما و در میان تمام ملل مسلمان و حتّی ملتهای غیر مسلمان و مظلوم،نافذاست و امروز بیداری  های اسلامی که شاهد آن هستیم، بخش اعظم آن تأثیر رهبری ها و رهنمودهای  خردمندانه ایشان بود که البته در شرایط حاضر مقام معظم رهبری به عنوان ادامه دهنده راه آن امام بزرگوار در ترویج دیدگاههای ناب و اصیل اسلامی و انسانی آن امام عزیز،نقش برجسته و مهمی را ایفا می کنند. ایشان در پایان سخنان خود اظهارامیدواری کرد که با رعایت تقوای الهی و مقرّرات حاکم و خدمت به  مردم و حسن رفتار با آنان بتوانیم در کسب رضایت خداوند و حفظ و حراست از خون شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی توفیق یابیم.
این مراسم با غبار روبی از مزار شهید گمنام و ذکر فاتحه برای شهدا پایان یافت.