سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراسم 9 دی در رودهن

برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی در واحد رودهن به مناسبت سالروز نهم دیماه، ‌روز بصیرت و بیعت با ولایت،‌ مراسمی با حضور اساتید،‌ کارکنان و...

 بسیج اساتید استان تهران
به مناسبت سالروز نهم دیماه، ‌روز بصیرت و بیعت با ولایت،‌ مراسمی با حضور اساتید،‌ کارکنان و دانشجویان در مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.
به گزارش خبرنگار آفرینش ،حج? الاسلام سراج مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد رودهن در این ارتباط اظهار داشت:
از آنجا که 9 دی نقطه عطف بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و ریشه در آگاهی و بصیرت ملت عزیز و بزرگ ما دارد، باید همانند مناسبتهای تاریخی دیگر گرامی داشته و ماندگار بماند.
بسیج اساتید استان تهران
به همین جهت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برنامه های مختلفی پیش بینی گردید که در برنامه مسجد پیامبر اعظم (ص) این دانشگاه از حج? الاسلام والمسلمین توسلی امام جمعه شهرهای رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی دعوت بعمل آمد.
حج? الاسلام توسلی در بیانات خود، ضمن اشاره به مراحل مختلف انتخابات سال 88 و عدم رعایت قوانین از سوی برخی کاندیدای این انتخابات،‌افزود: دستهای آشکار و پنهان دشمن حتی از سالهای قبل از انتخابات سال 88 مشاهده می شد و به همین جهت مقام معظم رهبری مکرر هشدارهای لازم را بیان می فرمود اما بی توجهی برخی از افراد از جمله برخی کاندیدای ریاست جمهوری،‌آب به آسیاب دشمن ریخت و آتش خشم دشمن علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی را شعله ور ساخت. فضای غبار آلود فتنه به گونه ای بود که حتی برخی از دوسـتان انقلاب و رهبری را نیز دچـار تردید و سردرگمی کرد. اما هشــدارهای رهبری معظم از
سویی و در نهایت اهانت فتنه گران به عاشورای حسینی از سوی دیگر سبب شد تا غبار فتنه برطرف شود و حقانیت انقلاب اسلامی و مسئولان آن را آشکار کرد. بنابراین مردم در یک حرکت خودجوش و هماهنگ در9/دی/1388 بساط فتنه و فتنه گر را برچیده و انقلاب را از آن خطر بزرگ نجات داده و دشمنان انقلاب را کاملا ناامید کردند.